Wednesday, February 27, 2013

My MR.SEXOBEAT.

 
27/2/2013 
12:30am

"you make me dance
 brings me 
brings me down..."

 B : Assalamualaikum.. sha
M: Waalaikumsalam... 
*mase tu airmata je yang mngalir,
rindunya aku pada suara itu,
dalam tangisan aku kuatkan semangat...
B: shaa, kenapa menangis ni?
M: awak g mane? 3mggu sy tggu call awak, sy rindu awk tahu.. 
   ni bad ke?? B*M*** ke??
B: ye, ni bad laa ni.. laa kenape nak nangis nye.. 
bukan sy kemane pon sy kerje kan??
( and seterusnye, xyah tahu laaa... hahahahaha)

       Tak faham kan korang?? memang takkan faham laaa Korangkan tak tahu cerita.Motifnya, nak bgtahu  Mr.Carl's  balik dahh... akhirnya, 3mggu aku bersabar memujuk hati y memberontak, now die ade kat sini.. gembira.. terkejut sgt die call semalam... ingat die dah mmg lupe  ke apee kee.. at last die call
 Erghhh... bukan nak pujuk pon aku y kesedihan kene tinggal, malah di motivasikan aku sebab down lagi-lagi mase exam hari tu.. adoii... tahan telinga jee laa....

    Ni pon die balik tak lame, maybe seminggu,  nanty dapat call kene terus ambek flight dri kuantan ke kL dan terus ke labuan.... kate nye seronok kerje, risiko tinggi, tough keje, tenang sebab jauh sekejap dri masalah.. tapi tetap ade masalah kat darat.. ntah, masalah nak bertunang tu la kot...Mungkin akan berlangsung pertunangan diorang... *wipe tears hmm

      Tapikan, nak sangat jumpe die... teringin nak jumpe die... tapi die bz sekarang nak msg pon takot menggangu.. Tapi kalo jumpeee siap ahh!!! nak kerjakan die cukup-cukup tahu... !!
lepas ni, aku kene kuat dan tak boleh nak main dengan perasaan lagi..kan?? bersabarlah wahai hati...
                        
                        Allah yang temukan kita 
                        Allah juga yang pisahkan kita
                        Takkan pernah sesekali aku 
                        Menyesali akan pertemuan ini
                        Kerana bersama mu
                        Aku berpeluang mengecapi 
                        Keindahan dalam perhubungan ...

 Bermadah kasih la pula alahai, 
bila jiwa bertemu pasangan bila hati bertaut kasih, akal pula gagal mengawal, ape pun dugaan yang datang tempuhi dengan kesabaran, tanpa kepedihan, kebahagian takkan dikecapi.
Allah dugakan aku dengan dugaan ini, kerana Allah menguji hati hambaNya.Tidak lupa juga, andai ku rasa ini dugaan yang berat, masih ramai sahabat diluar sana ditimpa dugaan yang lebih hebat...

*atas orang faham laa ape yang Princess type tu yee.. 

       

     Lots of L♥ve,
        Princess


Thanks sudi membaca Entry ni

0 00 orang cium I: